Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a declarat luni seara ,la Digi24 ca este nemutumit de felul in care vine facuturile clientilor de la Hidroelectrica, deoarece acestea au interzieri mari de circa 2 luni iar atunci cand vin clientul nu isi permite sa plateasca brusc sume destul de mari. Acesta a spus ca inclusiv el este client Hidroelectrica de 2 ani de zile si momentan nu i-a venit factura nici pe iulie, nici pe august.
„Ei au avut de implementat un soft, soft-ul vechi pe care îl aveau pentru baza de clienți persoane fizice. Au avut în paralel, procedura de achiziție a noului soft, iar softul vechi a dat o groază de rateuri, clienți care îmi scriau și mie, a durat câteva luni de zile până când le-a fost procesată cererea. (…). Prețul Hidroelectrica este cel mai mic din piață și este stabilit la nivelul anului trecut”, a spus Popescu.
„Eu sper să o rezolve până la finalul lunii octombrie aplicația informatică pentru a nu mai avea întârzieri. Problema facturării cred că în luna septembrie se poate rezolva. Să le vină facturile oamenilor pe lună. Eu sunt client Hidroelectrica de 2 ani de zile și nici mie nu mi-a venit factura nici pe iulie, nici pe august. De obicei îmi vine cam o dată la două luni. Nu am plătit niciodată penalități, dar am avut discuție și acum o să ia decizie în comitetul lor director să formalizeze acest lucru: dacă tu nu trimiți factură, omul nu are de unde să știe ce are să plătească, iar dacă tu trimiți o sumă mare într-un anumit interval o singură dată e destul de greu să plătească”, a mai spus Popescu.
